יום חמישי, 10 במרץ 2011

העבודה של ליה דוכן







אמת

תשובות :

1. הערך הזה בא לידי ביטוי כאשר שני המרגלים אומרים לכל בני ישראל את האמת על ארץ כנען.

2. ציטוט-(פרק יד פסוק ו-ז): "ויהושע בן-נון וכלב בן יפונה מן התרים את הארץ קרעו בגדיהם: ויאמרו אל כל עדת בני ישראל לאמור הארץ אשר עברנו בה לתור אתה טובה הארץ מאוד מאוד:"

3. יהושע בן נון וכלב בן יפונה רואים ששאר התרים את הארץ שיקרו לגבי מה שיש בה ולכן החליטו להגיד את האמת והם אמרו שהארץ טובה מאוד.

4. סיפור אישי: פעם אחת לפני ארבע שנים אני ואחותי היינו מאוד קטנות. אחותי עשתה מעשה מאוד לא טוב ורציתי לספר להורים שלי. כמעט שכנעתי אותה לתת לי לספר אבל בסוף היא לא נתנה לי. היה לי מאוד לא טוב בלב כי ידעתי שאני מעשה לא טוב. ולכן לאחר כמה חודשים החלטתי לספר להורים שלי, אך כאשר הלכתי לספר להם היא הייתה שם ולא היא לי אומץ לספר להם בעקבות זאת סיפרתי להם משהו אחר שקיבלתי מכה מבית הספר, שמשהו הרביץ לי והציק לי. אחרי כמה זמן לא יכולתי יותר להחזיק מעמד.פשוט סיפרתי להורים שלי מה היא עשתה והרגשתי הרבה יותר עם עצמי שאין לי משהו על הלב אבל הייתי עצובה בשביל אחותי שקיבלה עונש לא על מה שהיא עשתה אלא על זה שהיא שיקרה ואני קיבלתי מתנה בגלל שסיפרתי את האמת, אחותי כעסה עליי לכמה ימים ואז היא סלחה לי.

5. לא מצאתי סרטון על אמת אבל מצאתי את ההודאה של דודו טופז על מעשיו:" בשנת 2009 נעצר בחשד לייזום מעשי אלימות שגרמו לחבלות כנגד אנשי תקשורת שונים, הודה במעשיו ולאחר מספר שבועות התאבד בתא המעצר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה