יום ראשון, 27 בפברואר 2011

העבודה של אניטה-שקר

1.דבר זה בא לידי ביטוי בכך שהתרים שתרו את ישראל החליטו להוציא את דיבת הארץ=לספר שקרים על הארץ

2.ציטוט:המתאים למושג שקר "ויוציאו דיבת הארץ אשר תרו אותה אל בני ישראל..." (פרק י"ג פסוק ל"ב).

3.שקר-ההיפך מן האמת.

המרגלים שמרוב פחד שימותו בזמן הכיבושים החליטו שעדיף להם לשקר מאשר לנסות אפילו לכבוש את הארץ.

4.סיפור על שקר:

לפני שנה חברתי הטובה ביותר אופיר קיבלה ציון נמוך אז היא אמרה לי:"אני ישקר ויגיד לאימא שלי שקיבלתי ציון גבוה זה בוחן אז אף אחד לא יראה את זה" ואני עניתי:"אל תשקרי תספרי לאימך את האמת היא תעריך את זה יותר" ואופיר פשוט הסתובבה והלכה באותו שבוע התקיימה אספת ההורים ואימא של אופיר ראתה את הציון הנמוך וכעסה עליה מאוד למחרת אופיר באה עצובה לבית הספר ואמרה לי:"צדקת הייתי אמורה לספר לאימי עכשיו היא כועסת עליי והענישה אותי"

ומאותו היום אופיר לא משקרת אף פעם (לפחות להורים שלה)

5.סרטון מהיוטיוב על שקר:

http://www.youtube.com/watch?v=CvzOqhsyvdQ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה